SS - Sexy Sis

Nyss kommit hem från jobbet. Brrrrrrrrr!! Har haft en bra näst sista dag på jobbet, fick en tialott till av samma dam som sist. Jag blev jätteglad :) Blir helt generad av så fina gester!

Det är nog det som är det bästa med Julen. Alla är så glada och trevliga! Sen blir man samtidigt ledsen över att se de som har det svårt, sånt kommer nästan också fram lite mer under Julen. ♥

3 dagar kvar tills vi åker, knappt! Nu vet jag hur det känns att vara en fågel, bara flyga iväg från kylan till varmare klimat. Får hoppas vi lyckas flyga tillbaka sen med.

När jag kom hem möttes jag av en skylt vid cykelvägen "Selma & Jennys stig" (bild nedan). Känner mig ärad. Pappa som varit i farten igen! Nu blir det lite mat, sen ska jag & SnigL spela sims. Det är nördigt kul! Min sims är på semester i Egypten.  Snart ska hon dra vidare till Frankrike... anteckna!!

XXX
Mr. Skylt
Mycket vackert. Nu vet folk vilka den tillhör, nu vet dom...
SS - Sexy Sis
Jävla kontrast det skulle bli. Kameran don't like us...
Retard-bulle
Vi hittade en utvecklingsstörd Fralla igår. Den hade en lång... svans.
Na na na...
Selma hjälpte till & packade upp Julsakerna. Eller inte, tjock kisse bara klättrade på skiten.

Kommentarer
Postat av: Malin!

Vad gulligt av din pappa o sätta upp en sång skylt :)

2010-12-22 @ 22:12:15
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0