Självmordsbombare

Orka självmordsbombaren. Man undrar ju vad han trodde han skulle åstadkomma med detta. Tur han misslyckades & bara fick sprängt ett rör. Fick höra att han hade fru & barn också. Vad tänker man då? Trött på frugan & ville upp i himmelen till de 72 oskulderna? Hemsk människa. Stackars hans familj, känns ju inte som att de var med på det direkt.

Det man blir så trött på nu med är ju alla som ger sig på muslimerna. Det är muslimernas fel, ut med alla! Ja, för att de som tror på Islam måste ju också vara självmordsbombare? Det är som att säga att alla som är kristna är pedofiler. Fördomar är en grej, det har alla. Skillnaden är när det börjar gå över till ren rasism.

Detta landet börjar gå så snett så vi kommer snart falla av klotet. Serious business, yeees. Tycker jag har börjat bli lite seriös här på senaste tiden, fan vad jobbig jag känner mig.

XXX

Längesen man hörde den här. Guitar hero är bra låttips!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0