Lill-Julafton!

Nu är det lill-Julafton! Käkar frukost & ska strax fixa mig inför jobbet. Snart åker vi, wiie!! Längtar så jag dör... nästan. Jag & Ken har bestämt vi ska köpa oss en badboll vi kan rulla runt på.

Massa grejer att ha gjort efter jobbet idag;

* Sätta in pengar på Banken
* Köpa våtservetter m.m.
* Träffa Mills en snabb runda förhoppningsvis!
* Tvätta
* Packa!!!
* Hårinpackning, ansiktsmask, måla tånaglarna + färga ögonbrynen.

Måste vara x-tra fresh inför resan! X-tra är en fräsig förkortning.

Nej, nu måste jag skynda mig! Ses senare, fjuns!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0