Förmiddagskaffe

Åhhh, tröttish! Kom upp strax efter 11 idag, fan vad duktig jag kände mig! Men nu har jag suttit här & latat mig i en halvtimme så börjar bli lite seg. Dessutom kliar det i mitt bakhuvud... och jag har handduksturban på mig. Hatar kli.

Har ni sett vilken fräsig titel jag fick till föresten? Riktigt pensionärsaktig.

Blir snart jobb. Har planerat ut i mitt huvud vad jag ska göra på jobbet idag. 1. Fylla på sirapen! Noterade den var nästan slut på hyllorna igår. Den kommer allra först! Fan vad upprörd jag kommer bli om Eve redan gjort detta ;) 2. Fortsätta fylla varor från hyllorna på lagret ut i butiken. 3. Kolla in mejeriet. Och om jag hinner, 4. Fylla på cigaretter! Hah. Vad målmedveten jag känner mig nu. Även mobbad.

Ska jobba imorrn med, då känns det bra ha saker att göra. Hoppas jag slipper alltför många barn med sitt lördagsgodis.

XXX

Damn right.
Vad har man annars bebisar till?

Kommentarer
Postat av: icornr

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

2010-12-10 @ 12:48:51
URL: http://www.icornr.com/sv
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0