Wtf Facebook?

MAJS!!

Vafan... varför funkar inte Facebook? Ahh, abstinens! Not. eller okey, lite kanske..

Har en gubb-kompis jag möter ofta på morgonen när jag ska till jobbet. Han kommer på sin cykel & så kör vi high-five! True story. Men idag fick jag mig en liten moralpredikan. Lite halvjobbigt sådär klockan 7.45 på morgonen.

Jag höll i en cigg, så han sa att det skulle jag sluta med. Jag svarade att så mycket röker jag faktiskt inte, men man kan förtjäna en liten innan jobbet. Han trodde nog inte mig (fastän det är sant!)... alltid lika jobbigt när äldre kommenterar rökande, speciellt eftersom många tror jag är typ 16-17 år. Nope, I'm an adult!

Men man får se det positivt. Som en äldre dam sa till mig "Du har bevarat din ungdom väl". Wiie* It's just make-up. Utan sminket ser jag ut som en gubbe på 40+. Typ. Hoppas det håller i sig så jag kan fira 25 år när jag egentligen fyller 30.

Och på tal om ålder, faaan vad löjligt det är när en ung människa ska köpa tobak/öl och man ber om leg (Måste kolla alla under 30 år, Ica policy ya knuuw), så blir de upprörda! Sen när man kollar på leget är de födda typ 1991. Hellu dudeee, jag är 89:a och visar alltid leg självmant för att jag vet att jag ser ut som ett barn. Du ser inte ut som 30+ direkt, läs på skylten din jävel!

Så. Nu har vi fått det sagt och nu funkar Facebook. See ya later alligators!

XXX
Myyyys.
Random bild från när jag var på Anna-Belle's med Eve & några babes till. Kelar med flaskan. Men nu kommer vi till den stora frågan; vart fan håller min överläpp hus??

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0