Cheeezy

Min blogg är en nöjesportal för snuskgubbar. Haha, nej jag skoja bara! Or am I? Fundera på detta mina vänner/farbröder.

Ikväll vill jag ut med mitt ben en runda i stan. Får väl se om någon annan är på. Sommaren är ju snart slut, måste passa på ju! I helgen blir det kanske Göteborg, upp och hälsa på min kära Sophie :) Inte setts på år och dagar.

Ja, idag är jag tråkig.

XXX
Purr Purr*
Selma har flyttat ut lite i pappas föräldrarhem. Hon tyckte det var dags för en semester. Där kan hon jaga möss & bli fet.
Weeei!!
- I'm loooovin' it!
Yes, yes I am.
Ja, fick bli lite random bilds idag. Kameran har också haft lite semester, men nu får det vara slut på det!


Kommentarer
Postat av: roger

vill du inte ha kommentarer om hur du ser ut?

2010-08-15 @ 17:46:42
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0