Snurrig

Madison slappe igår med Malin & hennes kompis Ninni! Kunde varit mer folk, annars mycket trevligt. Fick lite mycket dricka i mig, därför snurrig i huvudet idag. Alltid snurrig i huvudet, men xtra!

Snart är semestern slut, därför hoppas jag på fest hela veckan! Nästan. Ikväll blir det nog myskväll med snigLn här hemma dock, sånt väder ute.

Majs vad still det står i huvudet fastän det snurrar.

Jag får ta och återkomma.

What is hope when your faith get tested?

XXX
Mjao.
Ibland kan jag ha ett avlångt huvud. Gnägg!
Outfit.
Igår blev det en svart klänning. Jag gillar svarta, korta klänningar.

Kommentarer
Postat av: KIm

VAD HETER LÅTEN? skulle uppskatta det sjukt mycket om du skriver vad den heter i ditt nästa inlägg =D bra blogg för övrigt! tjaa

2010-08-17 @ 19:00:06
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0