Naken & rädd

Varit & solat i Båstad. Precis när jag klev ur bilen attackerades jag av regn & blåst. Damn you moln!! Skönt att hamna i ett varmt solarium sen.

Halvsomnade. När solariumet släcktes trodde jag någon släckte ljuset i ett rum. Helt förvirrad & varm var jag. Och naken. Det är jobbigt att vara naken & förvirrad. Eller jag hade trosor, but still. Halv-nakis.

Nu vill jag sova på soffan lite. Eller nae, ska dricka kaffe & käka avokado. Ja, avokado har kommit tillbaka i mitt liv. Men inte nät-avokader! Dom är små & skamliga.

Nu blir det så lite kolhydrater som möjligt-dieten för mig igen (knappast en diet, dieter suuuucks so fuck it), blev ju aldrig klar med min viktnedgång i Våras. Kollar inte på vågen för den visar inte mycket egentligen, men finns en del fett att förbränna kvar.

Det är ju tur att man faktiskt är lite mullig & inte en pinnsmal knäppis som strävar efter anorexi. Sjukt trött på sånt nu, verkar vara värsta innegrejen att låtsas ha ätstörningar. Nooouu, you're not fat, just ugly bitch!

HAH!

XXX

Hahahahahahaa! Det är kul. Skratta.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0