Lägenhetssök

Suttit och sökt lägenheter i Halmstad för fullt nu! Dock bara skickat intresseanmälan till 2, fanns inte så många att välja på med hyra under 4000. Men kommer ju upp nytt hela tiden, så bara att ha koll. Hittade en underbart perfekt lägenhet, men känns som att chansen att få den är ganska liten.

Varit hos läkaren idag med. Ben mådde bra tyckte han :) Så nu kan jag halta runt lugnt. Haltade tillomed ner till affären en sväng. Cpbens-promenad!!

Idag ska jag nog bara lata mig. Blev en impulsiv utgång till Madison slappe igår med Nura & Julija. Trots mitt invalido-cpben bestämde sig vissa killar för att ragga på mig. Det var dock innan de sett mig gå... halta. Sen sprang de därifrån med andan i halsen.

Imorrn ska jag finally klippa & säxa till mitt hår hos Sofie :) Feelin' like a muffins.

XXX
Bebis <3
Gullet kom och mötte mig när jag kom hem, han såg jätterädd ut & hade fått ett litet sår på nosen. Antar stackars bebis fått stryk av någon fettokatt i kvarteret.
Pusspuss*
Tog bra hand om katt och gav han massa pussar & kel.
Sääx!
Posa kan han iallafall. America's next top kitty!

Sexig.

Kommentarer
Postat av: J

Du är verkligen snygg nu, Jenny!

2010-08-03 @ 18:06:39
Postat av: Jenny <3

Thaanks!

2010-08-04 @ 01:54:12
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0