Göteborg ffs!!

Vart har jag hållt hus nu då? I Göteborg! Blev en impulsresa dit i fredags med Amer & hans vän. Skulle ändå dit lördag & hälsa på min underbara barndomskompis Sophie. Lyckades planka på tåget också, så där sparade man 200 kronor med, jackpot! Blev en mycket festlig & bra fredagskväll, speciellt tack vare en person!;)

Lördag åkte jag hem till Sophie i Mölndal & blåste ballonger med henne och Michis. Blev förfest på kvällen & senare utgång in Göteborgcity! Gick dock inte helt som planerat, massa krångel och Sophie glömde sin plånbok. Så hon följde med sin kille hem medan jag drog vidare me hennes vänner.

Kom in gratis på Bryggeriet, sånt gillar vi ;) När jag sitter ute på verandan där och röker, tycker jag att jag ser en person utanför jag känner igen från Halmstad. Christopher! Så jag smsar & det är rätt. Vad är oddsen för det?? Fräsigt.

Så fortsätter kvällen med honom & hans vänner. Ganska underhållande, matkrig på Burger king & random cpfolk. Blev övernattning i en bil, men det funkade helt okey.

Hade sån tur att pappa & SnigL skulle förbi Göteborg i söndags så kunde åka me dom hem sen. En mycket bra helg, även om jag bara fick sovit 5 timmar sammanlagt på 2 dagar. Men det tar jag igen lätt!

XXX

Michis skötte underhållningen på förfesten. Sophie är söt i sitt blommiga linne :)
Folks!
En del av folket på förfesten!
Wie*
Glada människor :D
FF - FörFest
Ännu en bild. Fick inte en enda på Sophie, I'm a bad kameraman :<
- YEAH!!
Christopher levererar sina kompisar till telefonkiosk-taket.
ARRGHHH!!
Sen kom en arg snubbe... eller nåt sånt. Han tjatade om att alla måste kunna få ringa? Det sa han typ 10 ggr. Han liknade en busschaufför.
Feets.
Jenny-fötter & Christopher-fötter. Vems är vems tro?
Knobbig.
Dålig bild då jag av någon idiotisk anledning skulle hålla en cigg i samma hand som kameran. Gubben i mitten hade världens putmage han stoltserade med & ankröv, dessutom var han barfota. Det såg lustigt ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har alltid sånna sköna helger, det händer alltid en massa roligt i ditt liv verkar det som :D Vill också ha ett sånt roligt liv som du har :D Hahaha!

2010-08-16 @ 17:25:02
Postat av: Jenny <3

Haha, tycker du det?xD Njaa, inte alltid kanske men jag gillar att vara ute & träffa folk, så försöker ta mig ut så mkt som möjligt & då händer det sånt kul ibland ;)



Man ska vara impulsiv!

2010-08-17 @ 13:33:26
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Malin!

jag glömde ju skriva att det var jag som skrev det! hahaha... aja det var iaf jag som skrev den förra komentaren ;)

2010-08-17 @ 23:58:35
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Postat av: Jenny <3

Haha good job :D

2010-08-18 @ 02:34:33
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Christopher

Haha yeah det var kul som fan :}

blev ganska hett i bilen.. asså... när solen låg på ;}

2010-08-22 @ 22:26:49
Postat av: Jenny <3

Haha, jooo trodde jag skulle dö när jag vaknade där på morgonen xD

2010-08-24 @ 07:41:31
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Christopher

hahah mjo, fyfan ! men vi slapp cpt i lägenheten iaf haha

2010-08-24 @ 16:57:09
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0