Fullt upp

Var ute en runda igår med Mills! Vi bestämde oss för dra till Kräm på Mårtenson. Jag fick inviga mitt nyfixade hår & Milla sina säxy skor! Dock blev det en halvonödig utgång, då vår skjuts sket i oss så vi fick fixa ny & inte var inne förrän kvart i 2. Taack Malin ♥

Väl därinne träffade jag min cutie som förgyllde kvällen. Sorry Mills, lovar att gottgöra dig med massa dansande nästa gång vi drar ut! Milla är en bra kompis.

Blev taxi hem sen lite Sex & the city som avslutning på kvällen.

Får inte glömma & säga GRATTIS till Becki som fyller 20 idag med :) Stort barn. Ikväll blir det en runda till Anna-Belle's & träffa lite trevligt folk.

Btw, vet ni om att kassler är mycket godare om man steker den? Jag är en bra tipsare.

XXX
Naww.
Milla är ett välskapt barn!
Schleeden!
Mitt nya hår! Får ta en bättre bild sen. Tuggar på kassler, därför jag ser så sammanbiten & allvarlig ut.

Kommentarer
Postat av: J

Kassler = serious business.

2010-08-05 @ 18:05:20
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0