Fuel injected

Sitter här med mitt älskade vin & lyssnar på musik. Tyvärr är det tydligen fler som gillar samma vin som mig. DÖÖÖÖ helvetes bananflugjävlar!!

Blit utgång med Louise & hennes Jack ikväll :) Sjukt längesen vi var ute tillsammans, me & my Louise. Så ska bli mycket trevligt. Blir alldeles snart upphämtad, Jack var snäll & körde.

Sorgligt dock att jag inte kan ha high heels. Dumma ben, läk nu!

Om några timmar åker min Räka till Mallorca. Lyckostkorv! Som att den jäveln behöver mer solbränna ♥

Ska dricka upp mitt flugfyllda glas nu & fixa klart det sista. Ha en trevlig fredag potatisfrön!

XXX
MJAO!!
Spontankort vid datorn. Ser ut som att jag är 14 år & heter Whora.
Mums.
Detta är herr Kyckling. Jag åt honom till middag & han smakade utsökt!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Du skulle nog gilla http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas, de är typ din stil :)

2010-08-08 @ 20:43:20
Postat av: Jenny <3

Inte riktigt. Hata reklam

2010-08-08 @ 21:16:37
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0