Vad i helvete...

HALLÅÅ?!! Ehh.. det snöar ute. Vad i helvete. Whyyy? Jag visste det skulle göra så! Bara för att jävlas. Först bli värsta Vårvärmen á la 15 grader, sen PANG! Snö.

Låt oss protestera genom att gå runt & bikini & kortkort.

Förutom att jag ska jobba imorrn då, men ni som är lediga; do it.

Snart läggdags för min del. Fastnade i soffan längre än planerat. Fick nämligen en katt över mig och katt bestämde sig för att övernatta. Men efter 35 min tog jag mod till mig & lyfte bort henne. Fick 1 miljon katthår i ögat. Jävla smärta, jag som trodde vi med linser var skyddade från sånt. Men icke...

XXX
Voff!
Jaffa däremot älskar snö. Här kan ni se henne smörja in sig i den.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0