Ris i rompan

Ahhh... 1 dag av jobb till, sen imorrnkväll blir det fest! Feelin' good, yees. Igår blev det fest hos Nura, tog något glas vin runt 19-20 sen blev det vatten resten av kvällen. Det kändes duktigt av mig och inte ett dugg bakis imorse!

Kom hem från jobbet & blev överraskad av ett Påskägg som pappa köpt. Aww... sen började han komma med massa konstiga kommentarer.

- Sen när jag får pengar ska jag köpa en stor jävla stridsvagn och ställa i trädgården!

- Om du har tid över kan du pynta riset. Sen kan du ha det i rompan.

Öhh. Retard.

Nu, lite dåliga mobilbilder från igår.

XXX
<3
Födelsedagsbarnet Nura var på G.
<3
Julija var också glad & på G!
<3
Louise, nu mörkhårig men fortfarande lika söt.
Hah.
Fotade på toaletten. Hmm... jag gillade det.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

du är snygg! vad gör du ikväll?

2010-04-03 @ 19:59:17
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0