Yay

Kollar på Roast på Berns. Mycket trevligt program, slag under bältet-humor är fan det bästa.

...Hann jag skriva igår. Sen ringde Linus & undrade om han kunde komma över. Undrade varför, då jag trodde han var i Gbg. Men tydligen hade han kört därifrån tidigare på kvällen.

Roade oss med att skapa en fejklunar & fula med massa folk. Det Lunarstorm är till för? Sen var klockan helt plötsligt 2 så då bestämde vi oss för att försöka sova. Låg och skrattade i 2 timmar, men tillslut lyckades vi ta vi oss i kragen & somnade.

Skulle kommit upp i tid idag & dragit till Ikea, Linus vill ha ny säng. Sova var bättre... så får se hur det blir med den saken idag. Nu blir det den dagliga morgonpromenaden... middagspromenaden...

Äckligt.

XXX
Tad-daaa.
Vill slinga till mitt hår idag. Möjligtvis lägga i nåt brunt... exakt så här kommer det se ut. Hah!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0