Tror jag avlider...

Vilken underbar morgon! Vaknar upp med en grymt svullen mage, fattar ingenting. Upptäcker att halsen gått från jätteöm till mer rispande smärta. Kändes som en bra sak tyckte jag, som att det höll på att läka.... fram till jag började spy upp slem. Då kändes det inte så bra längre... och fatta vad ont det gjorde!

Magen har antagligen svullnat upp av allt slem/saliv jag svalt (mysigt, eller hur). Munnen bara fortsatte fyllas med vatten, så fick sätta in en spotthink på rummet. Nu har jag alltså gått från att knappt kunna sova men ändå äta & svälja till;

* Hemsk smärta när jag försöker äta
* Sjukt svullen hals, mandlarna bokstavligen står ut i halsen
* Smärta bara av att dricka vatten?
* Måste spotta i en hink för att undvika sväljandet av saliv

Antar att jag är så illa tvungen att gå till farbror doktor. Åhhh... döda mig någon.

XXX
Aww.

Idag är det en mer passande dag för rock än hiphop.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0