Sweet dreams

Gud vad jag hatar när man drömmer något bra & sen tror det är på riktigt. Hände mig inatt, det roliga är att mitt i drömmen tänkte jag "detta ÄR en dröm, okey?" Så försökte jag röra på mig för att försäkra mig om att det var en dröm, men just då kändes det verkligt.

Sen när jag vaknade var det ju självklart bara en dröm. Aggressiv man blir då. Drömde en dålig sak också, som däremot verkar bli verklighet. Men finns inget jag kan göra.

Ingen bra start på dagen alltså. Men blir troligen bättre, äter världens bästa frukost nu & senare idag kommer Lunis hem så blir väl hem till honom & kolla på hans nya spindel Rizzla. Det är spindels namn. Rizzla. Mobbat.

Ska försöka klappa den. Eller iallafall peta.

XXX
Cha chaa!
Äntligen fått över bilderna sen Köpenhamns-kvällen. Här en på mig & L. Senare under kvällen gick ju kameran sönder. Buäähh...

Kommentarer
Postat av: J

Lucid dream kallas det. 8)

2010-04-22 @ 17:15:15
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0