Sweet 16

Haft en testa-gamla-kläder-dag. Gud vilken lycka! Alla kläder som varit för små innan passar. Vissa är även för stora. Byxor & kjolar jag hade när jag var 16 (bl. a. en Diesel kjol jag köpte på Malta för 5 år sen, som är waaay för kort för min smak nu) sitter runt midjan som ingenting.

Upptäckte dock till min besvikelse att även min röv krympt. 2 kjolar som satt supertight runt rumpan sitter helt plötsligt löst. Inte kul, jag som vill ha fet röv. Får snacka me min tränare hur jag ska ordna upp detta innan jag slutar där...

Har dock ändå tänkt satsa på att sjunka 3-4 kg till i vikt, runt rätt ställen iallafall. Helst innan sommaren. Borde inte bli alltför svårt, då duktiga jag gått ner hela 8 kg sen somras.

Ja, vill faktiskt påstå att det är imponerande & jag är mycket glad. Och nu känner jag mig skrytig... jobbigt. Men är ju sååå sjukt nöjd över detta.

I sommar blir det kortkort-shorts! I like.

XXX
Mums.
Något liknande detta i sommar kanske...


Kommentarer
Postat av: Tanja

Good job. Att gå ner i vikt är alltid lika kul´och man blir alltid lika glad när man ställer sig på vågen. Men att gå när man inte vill är mindre kul...

2010-04-19 @ 22:43:13
URL: http://fabfive.blogg.se/
Postat av: Tanja

I feel you there. Jag var också lite mullig innan. Om jag kan säga så här. Man hade mer att ta på än nu.

Njaa det är inte riktigt så hos mig. Jag har väldigt lätt att gå ner men också att gå upp. lite svårt att hålla mig på samma nivå hela tiden. Måste alltid akta hur mycket jag ska äta och om jag äter tillräckligt. För kan ibland gå ner för hastigt som kan i vissa samanhang vara väldigt negativt och lika så att gå upp i vikt..



Men det allra bästa är nog att gå ner med träning och inte banta sig ner.

2010-04-19 @ 23:45:49
URL: http://fabfive.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0