Sup i skog

Öhhh.. vatten. Huvudvärk. Inte orkat skriva, har varit en lat jävel. Igår ville jag ut i stan, slutade med att jag satt hemma hos Linus & söp me hans pappa & lillebror. Lillebror Fabian drack dock inte då han bara nyss fyllt 13.

Blev en del dricka ja. Groggar i olika smaker, vitt vin & kaffegök. O massa vilda diskussioner, Linus blev upprörd. Sen däckade jag ganska fort, minns inte hur jag ens tog mig ner för trappan. Vaknade upp med världens bakfylla iallafall.

Efter att ha försökt ta mig upp i 45 minuter lyckades jag. Toa kunde jag inte nyttja heller, då vattnet fuckat sig så Linus & hans pappa fick ligga & mecka med det. Snodde ett glas mjölk & satte mig i soffan hos Fabian & glodde på Disney channel.

Blir nog på det ikväll igen... då vill jag ut iallafall!

XXX
Wiie*
Jag som hade gjort mig så fajn igår! Hade dock inte så öppen tröja... ofc.
Cha chaa!
Igår blev jag tvingad av Linus att åka med på crossen. Det var hemskt.
Wiiie!
Wroooom-wrom-wroom!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0