Sprid bubblor, not war!

Sovit på soffan halva kvällen. Känns inte helt okey, sova ska man göra på natten & morgonen. Men ganska förståeligt, då jag inte sovit rejält sen Torsdags. Varit en full helg...

Spridit mycket kärlek i Halmstad iallafall med mina såpbubblor. Fick tillomed en vakt att blåsa, han blev glad. Blev problem me skjuts för min del igår, men hade sån tur att jag träffade på Hugo :) Så hängde lite med honom & hans crew, sen fick jag även sovplats så det ordnade upp sig ganska bra. Träffade även på en full & glad Sofie som också var på hemgång ;)

Hemma hos Hugo blev det Chatroulette. Hur kul är inte det? Ungefär varannan snopp fick man se i camen. Det var väl mysigt... sen kollade vi på Top model, säsong 14 folks! Jag som inte ens sett klart säsong 13 ännu.

Idag kom Linus gullekompis & hämtade mig i sin pappas nya cabriolet. Man blir ju stolt.

XXX

You can't hurt my heart, it's been broken.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0