Soapbubbles

Sitter här med ett glas vin i handen och mår bra. Väntar på Linus & Möller, som bör komma snart. Sen bär det iväg mot Halmstad, förfest at Max's! That we like.

Har tagit en risk idag känner jag. Har nämligen shorts på mig! Ihh. Brukar inte ha shorts. Dessutom går dom typ upp i midjan... och är korta. Inte min grej med saker i midjan så ofta, men detta såg nog ganska hett ut.

Dock regnar det & blåser ute. Uäähhh... men det ska vi nog kunna ta oss igenom. Dessutom på tal om ingenting har jag köpt såpbubblor idag! Kändes som en bra investering. Ska ha med mig dom ikväll, min maskot får det bli. Bubble bubble...

Ha en trevlig fredag, folks! ♥

XXX
Outfit.
En dålig bild på min outfit. Haha, kolla ögonen. The grudge.
Chachaa!
Close-up. Saknar digitalkameran.. men han är på en bättre plats nu.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0