Pimp my brush

Vilken underbart skön dag. Nästan 15 grader ute & massa sol. Me like. Vaknade runt 10.30 idag, kändes bra. Skumt med tanke på att jag blivit väckt inatt av en mjuk katt som nosade mig i ansiktet. Bus-Bulle.

Blev en morgonpromenad. När jag går nästan nere vid stranden känner jag något vid mitt ben. Vänder mig om och ser världens sötaste lilla valp stå & titta på mig. Han hade givetvis sin ägare med sig. Sudden hette den lille sötnosen, naffsa kunde han också. Men det gjorde inget, för han var så fluffig. Åhh, vilken trevlig promenadupplevelse.

Snart tänkte jag bege mig mot gymmet & fixa tillbaka mina pengar... sen möjligtvis sola lite. Jag viiiill ju så gärna!

XXX
Ohhh.
Pimpade min borste igår med vit färg & små diamanter. Princess-borste!
Hihi.
Pimpade honom med en Anka. Anka utförde jobbet mycket bra!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0