Panik & grejs

Känns som att jag utnyttjat denna dag hyfsat bra. Varit ute på 2 promenads. Ikväll vill jag grilla, får se vad puff daddy säger. Just nu är han i Helsingborg (I think) och jagar tvättmaskin.

Gott att äntligen få hem en ny, då vår andra gått sönder. Inte kul behövt lämna ansvaret till pappa att tvätta borta då han gillar att krympa & missfärga kläder.

Dagens rätt: Sandiga katter.
Dagens fel: Jobbiga tankar.

Nu ska jag försöka göra lite magövningar, då det är det området jag har mest problem med. Får ju fan panik när värmen bara smyger på så & vill att man ska klä av sig.

XXX
Wazzzaaa??!!
Big sunglasses räddar osminkade dagar.
Snusk.
Man märker det är sommar när den fete katten börjar jaga.
Mjao.
Det är bra att alla drar sitt strå till stacken & fyller skafferiet.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0