Lesbisk?

Ahhh... now I'm free! And rich... typ. Fixat till naglarna efter en dag i kassan & ska så fort som möjligt bege mig mot Båstad till Louise. Sen blir det utgång med massa trevligt folk till Madison slappe. Ohhh, vilken bra dag!

Igår kom mamma hit, så blev det lite Påskmiddag. Blev Janssons frestelse, vilket jag aldrig äter. Men till min lycka hade pappa köpt fel & införskaffat hela anjovis (Hela fiskar me ögon & allt), så blev ingen anjovis i. Mohaha... 

Pappa var på topp igår & stördare än vanligt.

Pappa: - När ska du och Linus gifta er då?
Jag: - Ehh aldrig, vi är kompisar.
Pappa: - Naaj då! Du är väl inte lesbisk?
Jag: - Haha eeh nej?
Pappa: - Jag tror Josefin är lite lesbisk...
Jag: - HAHA men ofta!
Josse: - Vafan sa han?

Nu måste jag bege mig, see ya 2morrow ♥

XXX
Ohh.
Jag pyntade riset med 6 små fula fjädrar.
 Örk.
Pappa köpte inte bara 1, utan 2 burkar. Nån som vill köpa 1 ton anjovis?
mums.
Pysen smakade på Anjovis. En tillgänglig köpare kanske?
- Assååå?
Gud vad fint. Jag kollar skeptiskt på pappa..
MJAO!!
Pappa pyntade Selma med en påskfluffis. Uppskattades ej.
- Cha chaa!
Pysen & anjovis posade fint inför kameran.


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha söt misse! jag var ute och skakade rumpa igår så idag blir det lugnt eftersom jag är död. vart ska du festa? (:

2010-04-04 @ 19:17:23
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: J

Haha, jag trodde Linus var din brorsa. Det gör iofs din farsas kommentar ännu roligare.

2010-04-05 @ 00:01:29
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0