Klihelvete

Håller på att fixa mig inför jobbet. Lyssnar på massa musik, tack för att det finns. Har massa tankar i huvudet, dom försvinner aldrig. Spelar heller ingen roll vad jag än gör, för inget kommer nånsin bli som det var innan. Måste bara skriva av mig, så jag slipper sitta med det här på jobbet.

Kliar på min jävla tå. Sjukt irriterande, tror jag släppte in ett dussin myggor för någon dag sen. Tur man har katter som älskar att döda saker. Synd bara att båda katterna gått upp i vikt under vinterhalvåret...

Let's put them on a diet. Mygg-diet.

XXX
Hallao!
Ursäkta den sjukt dåliga skärpan, sis kamera är som sagt cp för tillfället.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0