Jag vill grillish!

Neee, nu blir jag ledsen hest. Snackade med Linus om att grilla idag, så fick vi värsta planerna att vi skulle ta deras husvagn & allt. Men nu började det ju regna för bövelen!

Kommer säkert regna hela kvällen med bara för det. O hela veckan med kanske, bara för att jävlas. Buäähh... men ska ändå dit & röja i skogen.

Käkat hos mamma. Mamma gör bra mat. Kycklingfilé & grejer. Men nu är det dags för mig att bege mig!

XXX
Tralala...
Satt & schteekte i soffan, då en paparazzi dök upp bakom kuddarna.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0