Inte alls rastlös

Ikväll har jag ägnat min kväll åt följande saker;

* Sex & the City + Top Model 13
* Lyssnat på hög musik & försökt få djuren på festhumör
* Glott rundor på Facebook & lipat varje gång jag sett folk som ska ut
* Gjort sit-ups i hopp om att för en gångs skulle fixa en snygg mage
* Druckit litervis med vatten så jag fått uppsöka toalett cirka 1 miljon ggr

Snart blir det läggdags. Sitter man ändå bara hemma kan man lika gärna gå & lägga sig tidigt. Så slipper mina ögon vara röda imorrn också (kanske byta linser, haft samma i över 1 månad), kunderna börjar väl snart undra om jag rökt på innan jobbet.

Kanske ska jag ha mina nya glasstrut-öronhängen imorrn? Eller solglasögonen? Nae, kan bli skumt. Bild på grejerna från Göteborg kommer senare så fort jag lagt vantarna (eller händerna?) på syrrans kamera. Vår digitalkamera är ju fortfarande väldigt sönder.

Gonatt bitches & hoes ♥

XXX
Biatch.
Ungefär såhär beter sig Pysen varenda dag, he's a bitch.


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jag ska också bara jobba i helgen :( sjukt tråkigt. hjälpa gamlingarna att fira påsk. vad jobbar du med missy?

2010-04-01 @ 23:29:14
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0