Inspired by bilddagboken.

Funderar på att ändra infon lite om mig själv i menyn. Istället för mitt namn till exempel, kan jag ha "hon din mamma varnade dig för", eller typ "din pojkvän vet vem". Det är kaxigt och coolt, speciellt den första. Den andra med, som visar att jag kan vara en slampa & ligger med random tjejers pojkvänner.

Jag hatar barn.

Vaknade på fel sida. Eller fel sätt, klockan 9 av att Linus & cp-Lagan ringer. "Är du frisk nu?" Let's kill them. Annars mår jag bra. Vill till Brasseriet & chilla, men alla suger idag. Uäähh.. men imorrn blir det trevligt :)

XXX
:*


Kommentarer
Postat av: J

So... Är du frisk nu?

2010-04-16 @ 17:00:33
Postat av: Jenny <3

Typ, som jag skrev: mår bra nu. Bättre.

2010-04-16 @ 19:42:10
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0