Grymmish bloggish

Idag vaknade jag sent. Skumt, då jag inte la mig såå sent igår. Sitter & dricker mitt svarta kaffe nu, sen blir det en liten morgonpromenad innan frukosten. Och ja, jag kallar det morgonpromenad fastän klockan är efter 12. För mig är det fortfarande morgon... min kropp tycker det.

Hittade en grym blogg igår. Jag som annars inte gillar andras bloggar. Men gillar den här tjejens stil. Alltid gillat street-stilen, men aldrig direkt "anammat" den själv. Dessutom har hon en rapgrupp med sin kompis. Inte många tjejer som gör sån musik + är grym på det också. Have a look -> Kattis

Nu måste jag ut & röra på fläsket. Även om jag har grym träningsvärk sen igår...

Dumma hjärna, sluta drömma!!

XXX
<3
En till bild från igår på Milla, mig & Emma. Man ser att jag haft fullt upp med mitt vin...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0