Generalisering

Idag har jag lärt mig. Gick med i en grupp på Facebook "Tjejer tänker bara på sex medans killar vill prata känslor". Tyckte det lät lite kul. Jag gillar när saker låter ironiska. När jag sedan ser kommentarerna, märker jag att det är fullt allvar där. Massa killar & tjejer som tjatar om hur falska det ena könet är.

Tror inte det är någon skillnad på tjejer & killar när det kommer till sex, tycker inte man kan generalisera så. Tror däremot det framstår som att killar tänker mer på det just för att de är så öppna med det. Tjejer är mer försiktiga, troligen på grund av stämpeln "Tjejer är horor, killar casanovor".

La iallafall in en kommentar "Vissa i den här gruppen skulle behöva ett bra ligg.." Efter det, 6 vänförfrågningar från random killar + ett mejl. Vafan, trodde dom att jag erbjöd mig som frivillig med den kommentaren då eller?

Nej, är inte för generalisering. Men måste nog ångra mig lite nu & säga att vissa killar faktiskt är mer på att ta första bästa chansen när det kommer till sex. Jag menar, fick ju ingen vänförfrågning av någon tjej?

XXX
Mobilcp.
Lite urringning här. Nej, jag vill inte ligga med dig för det.

Kommentarer
Postat av: Primate

"citat Lite urringning här. Nej, jag vill inte ligga med dig för det. "

De kanshe inte du vill med vi vill :P



Killar på nætet ær alment kåta.

2010-04-21 @ 16:04:10
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0