Friskis?

En mycket bättre morgon att vakna till. Drömt massa störda drömmar, bl. a. att Linus gick runt i string. Kunde inte bestämma mig för om det var en dröm eller verklighet när jag vaknade, då det är en sak Linus absolut skulle kunnat genomföra utan problem.

Mår iallafall mycket bättre idag. Ingen uppsvälld mage, så slapp spy. Halsen är fortfarande rostig, men i mycket bättre skick än den var för 2 dagar sen. Har dock fått jobb imorrn. Vill så gärna, är bara mellan 9-14. Men antar det är ganska korkat jobba när man har halsfluss, speciellt då jag sitter i kassan & måste prata hela tiden. Gillas icke av halsen.

Om inte ett mirakel sker dvs & jag vaknar upp kl 7 imorrnbitti & är superfrisk!...troligen inte.

Mitt hår är fint idag. Jag vill visa upp mig. Funderar på att ta en pytteliten promenad. Kan det skada? Solsken ska ju göra en frisk! Måste ändå inom affären.

XXX
Kisses!
Bild tagen med dålig mobilkamera sådär på kvällskvisten.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0