Eldsvåda i halsen

Har ett stort dilemma. Funderar på om jag ska fortsätta äta min äggröra fastän det känns som att det brinner i halsen för varje tugga. Eller om jag ska gurgla det äckliga smärtstillar-munsköljet jag fick så jag kan fortsätta min måltid i ro.

Hmmm...

Gurgelvattnet är jättemotbjudande. Det påminner om trögflytande tvål & smakar som något man använder till toalettrengöring. Inte för att jag vet hur det smakar, men kan tänka mig. Doktor sa att jag tillomed var tillåten att svälja lite av det om så behövdes. Tycker inte det känns speciellt lockande...

Jag som trodde jag var oövervinnlig idag. Tog mig nog vatten över huvudet... vad fan det nu betyder.

XXX
Äggrörish.
Äggröran har börjat kallna. Måste fatta ett beslut fort! (Observera söt tallrik)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0