Cp-samtal

Alltid lika kul när kompisar ringer en & är helt väck:

Linus & Lagan: - Hej, du vet den låten radiolove?
Jag: - Eh... tror inte det.
L&L: - Joo, men den radiolove, typ på franska. Du har hört den på spotify!
Jag: - Ehh... jag har väl hört tusentals låtar där?
L&L: - Nej, men radiolove heter den. Italienska, typ sån indisk.
Jag: - Jaha.. vad är det med den?
L&L: - Vi vill veta vad den heter.
Jag: - Ni sa ju nyss vad den hette?
L&L: - Men åhhh, hela namnet! Artisten! Sök på spotify.
Jag: - Kan ni sluta prata i kör?
L&L: - Jaa, men sök på spotify.
Jag: - Sök själv på spotify?
Linus: - Vi har inte det här.
Jag (söker på "radiolove") - Finns ingen här som heter det.
Linus: - Joooo! Sök på radio.
Jag: (söker) - Finns hur många som helst.
Linus: - Klicka på den första. (spelar upp)
L&L: - Nej nej, vad heter nästa?
Jag: - Finns 10 000-tals låtar på "radio", ska jag spela upp alla eller (fucking retards)
Linus: - Nej, men tryck nästa.
Jag: - Nej, men palla ni ringer mig nu.
Linus: - Jaja okey, hejdå. (hör man Lagan i bakgrunden) fuck you!

Hahahahahahaa! That's love...

Dessutom hittade jag den nu. Och den heter STEREO love.

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0