Brass

Blev liiiite festish igår. Brasseriet i Laholm hade premiär för uteserveringen m.m. så massa folk som skulle dit. Självklart fick jag abstinens & ville också dit. Go with the flow o sånt.

Fick veta att några jag kände skulle dit, så höll mig uppdaterad genom sms vilken tid dom skulle vara där. Bara så jag skulle kunna anlända säkert (vill ju gärna veta att någon man känner är där när man drar ensam), vill ju inte riskera att man sen sitter där ensam som en liten spetälsk.

Fick dock sällskap i form av Malin sen som också skulle dit! Hon skulle jobba dagen efter, så blev nyktert för hennes del. Blev en ganska bra kväll, sjukt mycket folk. Hade dock gärna fått vara lite fler man kände.

Ikväll blir det Halmstad me Mills & fira hennes syrra :) I like.

XXX
Hihi.
Malin suger på sin drink (alkoholfri ofc) & jag försöker posa me min öl.
Aww.
Blir ombedd att le, så drar till med Världens fulaste leende. Cheeese!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0