Bebismage

Är det normalt att ha typ mensvärk fastän man inte har den veckan? Något skumt håller min mage på med iallafall. Kommer i vågor, spänner & grejer. Och nej, det är inte bajsmage! Som fröken alltid sa när man var liten;

- Jag har ont i magen.
- Gå & bajsa så känns det bättre.
- Jag har ont i huvudet.
- Gå & bajsa så känns det bättre.

Alltid inför ens klasskamrater också. Ja, det är naturligt. Vill jag prata om det? Nej, jag vill inte prata om bajs! Kanske ordet. Men inte att man utför... akten. Vilket jag aldrig gör. Jag är fin.

Tänk så växer det en bebis där inne?

Usch! Vilken hemsk tanke. Inget att skämta om. Dessutom är det omöjligt... i princip.

Nu ska jag umgås med Jaffa & Josse. Dom leker fotomodels i vardagsrummet. Jaffa posar i rosa keps (true story).

XXX
Mjaaoo.
Pysen posade i rabatten idag. Fet & lycklig i vårsolen. Aww...
Aww.
"I am beautifuuuul, no matter what they saaay!"


Kommentarer
Postat av: Malin!

Tyvärr är det vanligt, det brukar jag också ha! sjukt drygt :( dock tänker jag också , tänk om det är en bebis :O usch...eller nåt ;) hahaha

2010-04-07 @ 21:41:11
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0