Utekväll = Räkchips & Retards

Var ute i Halmstad igår me Louise & Jack:) En i genomsnitt trevlig kväll, dock fick vi reda på att allt i Halmstad stänger redan klockan 2! Helt sjukt, innan var det alltid öppet till 3.00 iallafall. Så blev en kortare kväll än tänkt.

Blev bussen in till Halmstad. Jag & Louise ägnade oss åt att sjunga & bete oss allmänt töntigt i baksätet ;) Det var en bra busstur. Sen när vi kom in till stan gick vi in på Asian Palace där det var helt dött! (bara för att klockan var inte så mycket) Vi fick räkchips av en som jobbar där:) Det var gott, men mådde illa efter redan 1.. var inte så hungrig. Sen gick det runt en utvecklingsstörd kille därinne, han var läskig...

Han försökte ta oss i handen, sen när vi var ute så skulle jag vara snäll & hälsa. Då tar han tag i mig, typ nästan kramar mig & trycker fram mig mot vakten, haha! Så vakten säger till honom, sen springer jag iväg till Louise & dör lite inombords. Vakten berättar att killen kommit in i den åldern när han vill skaffa flickvän. Hmm, jag vill inte vara en av hans kandidater iallafall... not my type;) 

Kvällen rullade på ganska bra, vi var på en massa olika ställen. På ett ställe ställer jag mig i baren & ska beställa en drink, då börjar en gubbe bredvid mig (såg dock inte att han var äldre än min pappa, ville inte ens kolla på honom) prata me mig & lägga handen runt midjan på mig, riktigt sånt grepp också! Så jag drog bort handen & försökte visa tydligt hur ointresserad jag var. Så han babblar me mig & frågar vad jag ska ha för drink. "Redbull vodka" svarar jag så otrevligt som möjligt. "Nej, fyy den är ju inte god" säger gubbe. Och precis DÄR fattar jag att han är gammaaal!

Sen kom Jack & Louise o sa vi skulle dra. Utanför säger jag det "Såg ni äcklet som försökte flirta med mig? Hur gammal var han, 30-40? (Kollade inte på honom som sagt så såg inte hur gammal han var) Jack; Nej, han var nog snarare 60+. ÖÖÖRRK!!

Hade jag fattat det hade jag fan skällt ut gubbjäveln och kört upp handen i nyllet på honom "Talk to the hand!" Vad tror dom? Att en 20-åring (och jag ser tillome yngre ut) vill ha en ful, rynkig gubbe runt 50 år? Ehh, no thank you. Berättade det för pappa med; 

Pappa: - Jaa, jag ser inte ut som 47 iallafall! (Stolt) Säger dom...
Jag: - Nehe... kul för dig då. 
Pappa: - Säg vem han är då, så ska jag köra dit & ge honom en.... jävla grisar!

Kul. Kul att det bara är gubbjävlar & utvecklingsstörda som raggar på mig. Sen drog jag & Louise till 3 Hjärtan & dansade lite. Dock sög musiken där, men det gick ändå.

Bilder blev det, dock bara med mobilkameran så kvalitén suger. Men bättre än inget alls :)
Tudeluu
Jag posar i min (Louises) söta kjol ;D
- My precious..
Louise & hennes vin hittade ett bekvämt sätt att sitta på i bussen; Baklänges!
Jack-o
Jack sitter i sitt säte & ser nöjd ut ;)
*Klunk klunk*
Jag häver i mig aquatini för fullt ;)
Yaay!
Toalettkort är ett måste!
*Hick*
Skarp + Suddig <3
Rägchips
Räkchipsen kunde också posa.
Kärleksparet
Jack pussar sött på Louise, medan Louise sträcker sig; "Måste. ha. räkchips!"
Pose!
Kvällen avslutas med en pose-in-toalettspegel:) Fresh!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0