Trevlig kväll

Nyss kommit hem från Halmstad! Satt på en uteservering med Louise & hennes Jack. Mycket trevligt:) Hann dock bara köpa 2 drinkar, för sen började dom stänga redan 22.30. Bara tisdag ju.. men kul så länge det varade!

Så sitter här nu & funderar på om jag ska lägga mig strax eller inte. Pappas katt Selma ligger bredvid i sin fåtölj och snarkar pipigt. So cuuute;) Tror jag ska kolla lite på något Family guy-avsnitt först som jag laddat hem:) Säsong 7, tror vissa avsnitt redan visats på TV, men inte alla. I LOVE family guy!

Gonatt på er <3
Moi
Egopic innan det bar iväg mot Halmstad!
Gullet!
Majsboll sussar sött:)


Peter köper en efterbliven häst, hahaha! Lite dålig kvalité bara, men fanns ingen bättre.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0