Tönt-cyklist

Gör ett avbrott i the Sims3 för att skriva ett litet inlägg. Åhh, tycker inte ni också det är töntigt med cyklister som låtsas vara bilar? Dom cyklar runt på den vanliga vägen för bilar istället för att hålla sig på sin cykelväg. Sen vid BILARNAS rödljusen stannar dom & tar plats. Sen när det blir grönt cyklar dom, vissa låtsas tillomed att dom har blinkers genom att räcka ut armen åt det hållet dom ska.

Såg en sån tönt idag, därför jag kom att tänka på det. Varför vill man cykla bland bilarna? Tycker dom det är coolt? Låtsas dom att deras cykel är en minibil? Fult är det iallafall. Får jag en sån cykeltönt framför mig vid rödljusena ska jag köra på honom, för cyklar hör hemma på CYKELbanan!

Så. Nu ska jag spela lite Sims till:)
Biatch
Min nya Simsgubbe. Hon är lite slampig av sig, men nu ska hon bättra sig!




Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0