Sjuka drömmar

Asså, jag drömde konstigt inatt. Helt obetydligt! Först drömde jag att någon sa "imorrn är det ju fredag" fastän det bara är Måndag. Så jag blev glad, men undrade ändå...

Sen drömde jag att jag var med några personer & att vi hade en godisskål. Så tog en kille en tugga av en godis, sen la han tillbaka den men jag vågade inte säga något.

Inte normalt trots att drömmarna var fullkomligt verklighetstrogna. What is wrong with me? Ska hem till mamma & äta snart, eller nu snarare. Sen blir det vidare till Andersberg tror jag...

XXX
Talk to the paw!!
Pysen kom in & var en biaatch!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0