Så är det.

Öhh, ibland blir man så trött på vissa människor. Spelar ju ingen roll vad man än gör för ingenting duger tydligen. Så varför försöka? Man säger "Behandla folk som du vill bli behandlad själv" Jovisst, men med vissa människor fungerar inte det längre. Så jag säger såhär "Behandla folk så som dom behandlar dig" Är trött på att bli tagen för givet, vill man vara min riktiga vän får man fan börja visa det och bete sig som en själv. That's it från & med nu.

OCH jag är skitförbannad på Blogg.se. Statistiken fungerar inte + har hänt 2 ggr nu att allt försvinner när man skriver. Innan kom det helt plötsligt upp ett annat inlägg :S Dessutom fuckar sig Facebook som fan. SÅ BAJS PÅ DET!

Den här kvällen går inte som jag vill. Men men, en ny dag imorgon. Skönt att man är en hyfsat positiv människa... oftast iallafall:) 

xxx 
Maaaooui
En sleden bild är bättre än ingen alls:) Myser med SelmaMajs!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0