Potatosalad!!

Vet ni vad? Jag försöker följa den "dieten" LCHF (den som inte ens är en diet, -> http://www.kostdoktorn.se/lagkolhydratkost-lchf).

Men jag är så jävla hungrig nu så tog en liten, liten tallrik med potatissallad (För vi hade typ ingen annan mat hemma som gick snabbt). Som tur är får man äta pyttelite kolhydrater liksom, men försöker ändå undvika det helt. Iallafall, tar man en jätteliten tallrik & lägger det på ser det ut som massa mat :) Inte för att detta har med potatissallad eller LCHF att göra överhuvudtaget, men kom in på de ämnena ändå.

Så då tror man att man blir mätt, för man tänker "Oj, jag har ätit en hel tallrik". Så sägs det iallafall att man tänker. Men vet ni? Jag är fortfarande skithungrig, så ska dra till mamma nu & käka kött ;)

Gud vad jag är intressant
Slem.
Lite mat blir till mycket mat!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0