Popcorn & Vin

Hade en riktig myskväll hos Louisis igår:) Vi ägnade typ hela kvällen åt att sitta i soffan med vin & popcorn. Tiden gick assnabbt måste jag säga, helt plötsligt var klockan 2.30! Under kvällen hann vi döda en spindel med min sko. Det var ett mycket dramatiskt tillfälle..

Sen när vi var trötta gick vi & la oss i Louises föräldrars säng, haha! Det var mycket bekvämt:) Inte skrivit i bloggen förrän nu eftersom jag stannade hos Louise till 15.30 typ. Vi har bara legat i soffan och latat oss hela dagen.

Men ikväll blir det utgång i Halmstad iallafall! Me like:) Återkommer imorrn. Måste bestämma kläder nu inför ikväll, kommer troligen ta 100 år som vanligt...

Puss <3
Just chilin'
Laban & Chanel hade myskväll med oss. Men Chanel däckade fort...
Wie
Shit vad jag är ego. Tog kort på mig själv, men glömde ta på Louise :O Så ikväll får det bli massa på henne!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0