Partey partey!

Gud. Imorrn blir det nice :) Riktigt nice. Jag känner det på mig, är samtidigt orolig för att allt ska gå åt helvete. Detta är anledningen till att jag aldrig har fest; "Tänk så kommer det för många? Tänk så kommer inga?" Skulle vara sjukt snopet att sitta där & upptäcka att det bara kommer 10 pers, haha!

Nono. Så kommer det inte bli. Vet dessutom att det kommer minst 15 pers iallafall, som är säkra ;) Så sen lär det väl rulla på. Rykten sprider sig snabbt... inte bra egentligen, men jag har mina back-up guards, höhö!

Meddelar mer imorrn, då vet jag mer säkert hur det kommer bli:)

XXX
Retard.
Har alla lika stora problem som lilla Nura här lär ingen komma, höhö ;)



Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0