Paprika me Dip..

..och 1 liter isvatten har jag käkat/druckit mig mätt på ikväll. Skulle egentligen blivit Morot & Gurka me dip, men gurkan var gammal tydligen. Den gick att böja hur mycket som helst utan att spricka så jag antar att när en grönsak är såå seg är den nog gammal. Så fick bli morot & paprika me dip;) Gud vad intressant.

Jag är så uttråkad att jag skriver om grönsaker. Färgglada grönsaker dock, men ändå. Men imorrn e det heelg iallafall :D Wiie!

Nej, lika bra jag inte skriver mer. Kommer bara tråka ut er med mitt grönsaksprat. Ska ut & ta mig en kvällscigg bland de gröna flugorna, dom e säkert intresserade av vad jag har att säga.

Puss&Gonatt<3
Mums
Jag hade tillomed vit paprika :) Status! Men den smakade inget, så jag dränkte den i dip.

Och på tal om grönsaker.. ;) Hahaha! Så sjukt...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0