Mjaoi.

Sleden dag. Men skönt vara hemma idag ändå, varit i Andersberg hela veckan ju. Idag har jag bl. a;

* Lagat mat i en hel jävla timme! Jag stekte köttfärsbiffar. Hur är det möjligt att det tar sån tid? Jag var knappt hungrig sen bara för det.

* Lyssnat på musik på datorn.

* Möjligtvis gått ner lite i vikt. (Tror dock inte jag har gjort det, men ska hålla kvar vid den tanken ändå)

Eh jaa. Det har varit en ganska händelselös dag som ni ser. Men imorrn är det fredag, and I loooove fridays! Så det ser vi fram emot :) Nu ska jag kolla på Idol auditions, fula människor behöver också synas!

XXX
Reflection Perfection
Igår var det sköna kläder som gällde. Me like... a lot :)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0