Mallorca del3

SHIT, upptäckte ju att jag inte lagt ut alla Mallorcabilder! Totalt glömt bort det.. dåligt av mig. Men men, nu kommer resten här:)

Efter en vecka kom Eves äldre systrar också till Mallorca! Det var Marina med sin pojkvän Martin & Jennica med man & 3 små pojkar. Riktigt kul, speciellt med barnen;) Det var David 9 år, Linus 6 år & Mattis vet jag inte hur gammal han var, men typ 2 år kanske? Sjukt söta iallafall!

Har hur många roliga citat som helst som dom kläckte ur sig där;) Som när vi skulle åka trampbåt tillexempel, sån man trampar själv i. Eve & Jennica trampade & jag satt bak med David o Linus.

Jennica: - Om nu behöver kräkas David så gör det utanför båten.
David: - Jaa, jag gör det när vi svänger isåfall.
Linus: - Nej David, kräk inte i båten! Då måste vi köpa den...

Eller när vi satt på en strandrestaurang..

David: - Rökar du också?
Jag: - Ehh ja... lite.. (hatar att erkänna sånt för barn)
David: - Hur smakar det?
Jag: - Det smakar rök. Som det luktar, inte gott.
David: - Mhmm... ja, jag har bara testat en gång men det var inte gott.
Jag: - Hahaha, va? Har du?
David: - Jaa... men vi var ganska fulla & så..
Jag: - HAHAHA, VA?!!

Och slutligen när vi skulle till Flygplatsen. Jag åkte med Eve & Linus, tog cirka 45 min... och Linus babblade me mig, alla 45 minuterna oavbrutet! Han är väldigt rolig att lyssna på, men när man är jättetrött & bara vill få vila & lyssna på MP3 är det inte lika kul ;) Sen när vi kom fram på Flygplatsen fortsatte han prata..

Linus: Man får inte ha vapen me sig in på flygplanet va?
Jag: Nej, det får man inte.

Lite senare kommer det en vakt/polis.
Linus
: - En vakt!
Jag: - Oj, jaa...
Linus: - Var ska jag göra av mitt vapen? (Kollar ner på sin vattenpistol som för övrigt är tillverkad av skumgummi & ser väldigt harmlös ut)
Jag: - Men, det är ju inget riktigt vapen.. (Börjar asgarva inombords)
Linus: - Jaa, men det vet ju inte dom!

Så sjukt söta barn. Aja, men här kommer resten av bilderna iallafall!
Strand.
Bild jag tog på stranden när vi var på väg mot Strandrestaurangen.
Hotell.
Ett fint Hotell som hade typ himmelsängar utanför. Fick inte den bästa bilden tyvärr..
J&E
Jag & Räka innan vi skulle på Restaurang.
Spåkort
Suss var duktig på spåkort:) Det ägnade vi oss under en av våra förfester.
Vår strand
Stranden kl 7-8 på morgonen. Skitfint!
- Noo!
Dean, min lilla engelska toyboy jag träffade under semestern ;) Han sa han var 19, men sista kvällen vi sågs kom det fram att han bara var 18, haha! Fick inte ta bilder på honom, fastän han redan tagit massa på mig.
Tihi
Men lyckades få in bilder ändå;) Här satt vi ute på balkongen & snackade. Han lekte med min tändare (dock inte den han har på bilden) genom att elda på tungan. Helt plötsligt började han fumla med den & tappade ut den från balkongen ner på ett tak. Asså hans uttryck i ansiktet då, den var obeskrivlig & han bara "I'll go get it for you!" Så söt;)
Grön drink.
Såhär fina var drinkarna på en Irländsk bar som jag, Eve, Marina & Martin gick till. Där hade dom en barkatt, som alltid var där. Han hette Kenneth, hahahaha! Det var ett roligt namn på en katt tycker jag.
Mums
Det är såhär en riktig drink ska se ut!
- Bläää
Dean tog mig till en engelsk bar med massa kul musik, bl. a. Rednex! Berättade för honom att dom var svenska, vilket han inte visste. Försökte ta en normal bild med mobilkameran, men fick bara en cp-min tillbaka. Sexigt;) Synd jag inte har hans msn så kunde jag fått bilderna han tog på mig också... men men, dom var säkert inte speciellt snygga ändåså;) 


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0