Jugoslaver kan också vara blonda

Snackade lite med Linus i telefon innan. Lillen var sjuk, men ganska rolig att snacka med ändå ;)

Jag: - Vad gör du?
Linus: - Jag spelar Digimon med min bror.
Jag: - Digimon? Är inte det typ som Pokemon, fast nyare?
Linus: - Joo, det är skitkul!
Jag: - Eh..

Sen ville jag ha med honom till Madison.

Linus: - Jag är ju sjuk. Kan du inte fråga din syrra?
Jag: - Men hon är ju bara 16!
Linus: - Jaha.... hon kan få låna mitt leg.

Men pappas kommentar knäcker..

Jag: - Haha, pappa vet du vad Linus heter i andranamn? Karl! Karl-Linus hihihi
Pappa: - Jaa... men. Linus är väl utländsk?
Jag: - VA?!! Hur fan kan du tro det, han är ju jätteblond!
Pappa: - Ja, men jugoslaver kan också vara blonda.
Jag: - Men Linus är jättesvensk!
Pappa: - Men jag har ju hört honom prata annat språk med. Asså jag är inte rasist!!

Det var absolut dagens. Ännu roligare är att det andra "språket" pappa trott Linus pratat, är när han töntar sig och gör störda ljud. Så pappa har trott han snackat på ett annat språk hela tiden. Hahaha guud... retard.

XXX
Familjen.
Självutlösare is the shit! Och pappa har ingen aning om vad som försiggår i bakgrunden, han är bara så glad över att få vara med & kolla på när vi spelar Guitar hero. Så lättroad, som en hund med en boll.


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi tack :)

2009-09-30 @ 23:30:45
URL: http://haidis.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0