Idol suger ?

Idol sög ju idag, inget kul folk alls. Jag vill se fula människor som skämmer ut sig ju! T. ex. hon Kissie-saken, läste hos N. Bitchie att hon skulle vara med i Idol (men går såklart inte vidare). Sånt vill jag se! Underhåll mig konstiga människor:)

Har varit uppe sen 8.15 idag. Det är duktigt! OCH jag har lagat mat hela 2 gånger! Jag börjar bli en riktig hemmafru.

Hmm, massa jobbiga saker idag med. Men snart kommer lilla Louise & gör mig glad igen:) Måste dra nu & hämta bebis.

xxx
Morgonsledish
Myste i soffan imorse i min mjukispukisuggla-tröja.
Omelett!
Gjorde en skitgod omelett med svamp & bacon! Feelin' duktig:)
Biffen
Lagade kvällsmat med. Gud vilket liv jag har, lägger ut bilder på mat...


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0