Fett jävligt.

Fan vilken sur jävla äckelkväll. Jag skulle ut, trodde jag. Men nope, sket sig. Fick reda på det lite sent med, så har typ suttit här nu & ruttnat en aning inombords. Fredagskvällar är inte till för sånt här skit!

Var ute en liten runda me Eve iallafall, bus in skummeslövcity. Så det var en liten höjdpunkt under kvällen iallafall! Sen kollade jag på Roast på Berns, sjukt kul är det. Looove it.

Så ja, finns inte mycket att skriva för här har inte hänt ett skit. Är lite seg så ska lyssna på musik, sen nanna så det blir morgon igen. Imorrn ska jag ut i Halmstad iallafall, så det så.

Hoppas ni alla har haft en riktigt jävla tråkig kväll, tänker inte önska någon nåt gott ikväll. Mohahh... Har inga bilder från ikväll heller, så får bli på katter som uppträder olämpligt.

XXX
Mjao?
Selma gick igenom gamla lådor.
Cat-in-box.
It's a Caat in boox!
Tvättmaskin
Selma tog en tvättpaus i kartongflyttandet.
Cat-in-sheet
Pysen tog sig friheten att brottas med mitt täcke. Sen la han sig & började spinna & dra i det istället. Cutee
<3

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0