Dö flugjävel!!

Fan vad jag hatar flugor! Dom är så jäävla äckliga, jag vill bara utrota dom allihop! Dom äter bajs, dom sitter på bajs, sen flyger dom in i ens hus & sätter sina bajsiga "ben" (eller vafan man nu ska kalla det) på ens mat! Finns nog inga jävligare insekter.

Spyflugorna är värst. Dom är feta och dom låter ashögt; "BZZZZZZZZZZ!!!" Haft 2 såna jävlar på mitt rum nu. Den första torterade mig i hela 2 nätter innan jag lyckades ta död på honom. Han kom alltid in på mitt rum lagom i tid tills jag skulle lägga mig.

Den andra mötte jag ikväll. Det sjukaste är att fastän dom är riktigt feta så är dom snabba ändå! Jag fattar inte? Med den feta kroppen borde dom knappt kunna lyfta från marken! Den här flugjäveln var iallafall så trög att han satte sig på dörren tillslut så jag kunde splasha honom hur enkelt som helst ;) Mohaha! Satisfaction...

Aja, strax läggdags. Klockan är 1 och jag börjar bli seg. But I'll be back 2morrow!
XXX
Fluglik
Ska tejpa upp den här bilden på min dörr som en varning, så flugjävlarna vet vad dom har att vänta sig...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0